شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1403/05/01 - 12:09
  • - تعداد بازدید: 206
  • - تعداد بازدیدکننده: 205
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امضاء تفاهم نامه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌‌ای و اداره کل ورزش و جوانان استان قم

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای ،این تفاهم‌ نامه‌ به منظور توانمندسازی افراد از طریق آموزش‌های مهارتی و نیز توسعه مشارکت با بخش های عمومی و دولتی به منظور هم افزایی در استفاده از توانایی ها و امکانات طرفین، این تفاهم نامه بین حجت الاسلام و المسلمین سید محمودعرب ؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و آقای ابراهیم سانی خانی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان قم منعقد شد.

موضوع این تفاهم نامه، همکاری متقابل و ارائه خدمات جهت گسترش آموزش های مهارتی و تحقق اهداف هر کدام از ادارات با بهره‌گیری از امکانات طرف مقابل

تامین اعتبارات لازم به منظور برگزاری دوره های آموزشی

همکاری در برگزاری نمایشگاه ها و سایر برنامه های مشابه به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی در استان

حجت الاسلام سید محمود عرب در این جلسه به مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی متقاضیان و حلقه واسط به بخش آموزش مهارتی وطراحی، برنامه ریزی،اجرا،نظارت، ارزشیابی بر اساس ظوابط و مطابق با نیاز سنجی آموزشی جامع، اشتغال محور و آینده نگر اشاره کردند.

در پایان آقای ابراهیم سانی خانی؛مدیر کل ورزش و جوانان نیز به استفاده متقابل از توان علمی و برنامه ریزی جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه اشاره داشتند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 114389
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین