شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/03 - 08:32
  • - تعداد بازدید: 187
  • - تعداد بازدیدکننده: 184
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جعفرآباد

اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان جعفرآباد با حضور سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم،  و ذبیح الله عبداللهی فرماندار جعفرآباد و اعضای کارگروه در محل اتاق جلسات فرمانداری شهرستان جعفراباد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی  حرفه ای استان به ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی، آموزشگاه های آزاد و تسهیلات اعطا شده در شهرستان جعفرآباد پرداختند.

عرب ادامه داد: برنامه ریزی این اداره کل برای ارائه آموزش های مهارتی بصورت نیاز محور و مبتنی بر نیاز بازار کار، آمایش سرزمین و سند اشتغال استان می باشد و اضافه نمود در پیش نویس سند توسعه اشتغال و مهارت استان بر دو مقوله نیاز سنجی و تعیین نقش برای متولیان ارائه آموزش های مهارتی تاکید شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از ایجاد قرارگاه مهارت آموزی با کمک سپاه، شهرداری، آموزش و پرورش و ... با هدف تصمیم گیری برای ایجاد پایگاه های مهارت آموزی خبر داد و افزود ارائه طرح شناسایی خبرگان مهارتی روستا و بخش ها با هدف شناسایی افراد ماهر و هویت بخشی و استفاده از ایشان بعنوان مربیان برون سازمانی این اداره کل و استاد کار ماهر، با هدف جلوگیری از منسوخ شدن مشاغل بومی روستا ها از برنامه های این اداره کل در شهرستان جعفرآباد می باشد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101418
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین