شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/12/07 - 17:22
  • - تعداد بازدید: 262
  • - تعداد بازدیدکننده: 261
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده مدیرکل و معاونان وحراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از کارگاه تخصصی جوشکاری مرکز شماره یک امام خمینی( ره)

حجت الاسلام والمسلمین عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در این بازدید که به همراه معاونت ورییس مرکز وحراست این اداره کل صورت گرفت با حضور در کارگاه جوش مرکز آموزش فنی وحرفه ای ، از نزدیک با فعالیت های آموزشی و مهارتی بازدید کرد . 

به گزارش روابط عمومی ،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در این بازدید نحوه فعالیت کارگاه های موجود را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان شرایط خوبی را برای ارایه آموزش های مهارتی ایجاد کرده وبا پیشرفت این روند و استقبال جوانان در آینده ای نزدیک معضل بیکاری دراستان به طور چشمگیری کاهش می یابد.

عرب، در بازدید از تجهیزات و  امکانات کارگاه جوشکاری مرکرگفت: ایجاد و حفظ اشتغال از مهمترین ارزش ها و اهداف آموزش های فنی وحرفه ای است و جوانان با فراگیری آموزش های فنی وحرفه ای و مهارت های لازم می توانند با ایجاد شغل در بخش های مخلتف زمینه توسعه اقتصادی استان را بیش از پیش فراهم نمایند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم نداشتن مهارت لازم برای ایجاد شغل را عامل اصلی بیکاری دانست و گفت: با مهارت آموزی و همراه کردن علم با عمل می توان مشکل بیکاری را حل کرد و از طریق آموزش های فنی وحرفه ای و آموزش مهارت های پیشرفته روز دنیا و ارتقاء سطح مهارت نیروهای انسانی تحول عظیمی را در استان ایجاد کنیم.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 111008
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین