شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/08/11 - 11:09
  • - تعداد بازدید: 339
  • - تعداد بازدیدکننده: 338
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم به همراه دکتراخوان مدیرکل اصفهان از کارخانجات گیتی پسند اصفهان

به گزارش روابط عمومی ،در این بازدیدازکارخانجات لوله و اتصالات تک لایه و پنج لایه آب، پوشفیت فاضلابی ، فن کویل های زمینی و سقفی، چلیر مدولار اسکرال هوا خنک، شهر اصفهان وابسته گروه صنایع گیتی پسند بازدید کردند.

در جلسه ای که با حضور مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم ، و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای اصفهان وجمعی از مربیان، با مدیران ارشدگروه صنایع گیتی پسند برگزار شد،مهندس عاشقانژاد، مدیر عالی گروه صنایع گیتی پسند در این نشست عرب بیان کرد در صورت تجهیز یک کارگاه توسط این گروه در مراکز دولتی، اداره کل استان قم آموزش مهارتهای لازم خدمات پس از فروش محصولات گیتی پسند را به عهده خواهد گرفت.

در این جلسه سیدمحمودعرب ، نگاه مثبت گروه صنایع گیتی پسند به آموزش مهارتی و ۳۵۰۰ نفر دوره و ۱۴ هزار نفر ساعت به آموزی و نو آموزی در مرکز جوار کارگاهی این گروه صنایع را قابل تقدیردانستند.

وی افزود: بایدبراساس نیازبازار برنامه ریزی کنیم وبه شدت از برنامه های عرضه محور فاصله بگیریم.

سیدمحمودعرب بااشاره به اینکه یکی ازراههایی که مارا به مقصدمی رساند تعامل بامراکزتولیدی است که دامنه آموزشهای مهارتی به خودصنعت کشیده شود.

مدیرکل با تاکید بر اجرای طرح آموزش در محیط واقعی کار در توضیح این طرح افزود هرواحدپذیرنده می تواند حداکثر تا ۱۵ نفر را ۲تا۱۸ ماه آموزش دهد و در این مدت ازقوانین کارو سازمان تامین اجتماعی معاف خواهد بود.

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 107273
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین