شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/03/04 - 07:09
  • - تعداد بازدید: 172
  • - تعداد بازدیدکننده: 171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد خانه نانو

بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیرکل، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و رئیس اداره آموزشگاههای فنی وحرفه‌ای آزاد و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم از آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد خانه نانو فعال در حوزه فناوری های نانو و زیست فناوری 

در راستای تربیت نیروی کار ماهر در حوزه فناوری های نانو و زیست فناوری و با هدف همکاری ها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی و ارتقا و توسعه آموزش های مهارتی و کاربردی این بازدید صورت گرفت. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این بازدید بیان کرد: رسالت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تبدیل علم نافع به عمل صالح است. 

عرب افزود:رویکرد آموزش های مهارتی با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی سفارش محور است وتوجه به نیاز مخاطب یک اولویت اساسی است. 

ایشان با اشاره به مشاغل آینده و توجه به آینده مشاغل ضرورت و اهمیت تاسیس شهرک مهارتی در استان را با توجه به حرکت پرشتاب تکنولوژی ضروری دانست. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: در صورتی موضوع سفارش محور و در نظر گرفتن نیاز بازار کار محقق می گردد که متناسب با تقاضاها پیش برویم. لذا ضرورت به روز رسانی تجهیزات و منابع در این امر، مهم و انکار ناپذیر است.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 100370
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین