شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/03 - 08:10
  • - تعداد بازدید: 136
  • - تعداد بازدیدکننده: 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاسیس قرارگاه مهارت آموزی در شهرستان ها

دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کهک با حضور سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، ابوالفضل شهیدی مهر مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری قم و دبیر کارگروه مهارت و آموزش استان و اعضای کارگروه در محل دفتر فرمانداری شهرستان کهک تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی  حرفه ای استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالزروز شهادت امام محمد تقی علیه السلام و قرائت حدیثی از آن امام همام به ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی در شهرستان کهک پرداختند.

عرب ادامه داد: شناسایی نخبگان مهارتی در روستاها و مهارت آموزی دهیاران با توجه به نیاز بومی، یکی از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با کمک فرمانداری شهرستان های کهک و جعفرآباد می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از تاسیس قرارگاه مهارت آموزی در شهرستان های کهک و جعفرآباد با همکاری شهرداری ها خبر داد و افزود: نیازسنجی مهارتی در شهرستان ها با کمک بخشداران و دهیاران این اداره کل را در تدوین مناسب سند توسعه اشتغال و مهارت استان کمک بسزایی می کند.

خاطرنشان می سازد در خاتمه دومین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کهک اعضای کارگروه از آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد بهترین فعال در حوزه طراحی و دوخت مستقر در شهرستان کهک بازدید و از نزدیک با فعالیت های آن آموزشگاه آشنا شدند.

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101411
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین