شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/12/16 - 16:31
  • - تعداد بازدید: 250
  • - تعداد بازدیدکننده: 249
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم از عموم مختلف مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات

دعوت مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم از عموم مختلف مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت بعمل آورد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم ،بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عرصه‌ی انتخابات، میدانی مهم برای رقابت نامزدهای کرسی‌های پراهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است تا مشارکت گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به رخ کشیده و حماسه‌ی ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.
بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسیده و سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است و حضور با غیرت و بصیرت آنها، شکستی دیگر را بر پیکر دشمنان این مرز پرگهر تحمیل خواهد کرد.
با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود.
اینجانب از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه انقلاب دعوت می‌کنم با حضور پرشور، منسجم و یکپارچه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر برگی زرین در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت رسانده و خالق اثری زیبا برای استمرار برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم سرزمین اسلامی باشیم.

                 سیدمحمود عرب
                       مدیرکل

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 111203
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین