شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/09/21 - 20:46
  • - تعداد بازدید: 410
  • - تعداد بازدیدکننده: 406
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار آقای پورمند رئیس انجمن حمایت از زندانیان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم حجت الاسلام سیدمحمود عرب

  به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام والمسلمین عرب در ابتدا با تسلیت ایام سوگواری ام الائمه فاطمه زهرا ( س) بابیان اینکه برای رسیدگی برای زندانیان وخانواده آنان انجمن وتشکل های امدادرسانی تشکیل دادوباید برای رفع مشکلات خانواده های زندانیان تلاش کرد افزود: همگرایی دستگاه های دولتی به منظور استفاده از ظرفیت انجمن حمایت از زندانیان به عنوان یک سازمان مردم نهاد ضروری است.

وی اضافه کرد: با توجه به نقشی که این انجمن در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، باید اقدامات پیشگیرانه در این زمینه صورت گیرد تا جامعه، متحمل هزینه های آسیب های اجتماعی نشود.

عرب افزود: افزایش درآمد خانواده های زندانیان و بروز خلاقیت و توانمندی های آنان با استفاده از امکانات مراکز فنی و حرفه ای باید در اولویت قرار گیرد. وی فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان را بسیار ارزشمند دانست.

مدیرکل افزود دولت نگاه ویژه ای به مهارت‌آموزی داردوانتظاردولت ایجادنهضت مهارت آموزی برای توسعه اشتغال است وسازمان به این باور رسیده است اگر در گام اول انقلاب نهضت سواد آموزی که راه برون رفت از مشکلات کشورراهموار کرد، بی شک در گام دوم انقلاب نهضت مهارت‌آموزی می‌تواند مشکلات را رفع کند

درادامه پورمند رئیس انجمن حمایت از زندانیان نکاتی در زمینه حمایت مهارتی از زندانیان را یادآور شد

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 108686
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین