شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/08/11 - 11:39
  • - تعداد بازدید: 380
  • - تعداد بازدیدکننده: 379
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با مدیر عامل هلال احمر استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، در راستای تقویت تعاملات بین بخشی و هم افزایی در راستای تحقق اهداف سازمان هلال احمر و اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در مسیر توسعه و ترویج نظام آموزش های مهارتی، حجت الاسلام عرب ،و دکتربهرامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفتگو نمودند.

حجت الاسلام عرب، در این دیدار با تسلیت حملات وحشیانه به زنان وکودکان بی دفاع غزه، افزود: بی تردید در راستای تحقق شعار سال که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، به نام "مهار تورم و رشد تولید" مزین گردیده است و نیز تحقق اهداف سازمانی در بین این دو مجموعه در ابعاد مهارتی وجوه مشترک وجود دارد که میتوان در یک مسیر تعاملی منسجم این وجوه را بیش از پیش تقویت نمود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای بابیان اینکه مجموعه کارکنان وخانواده به عضویت جمعیت هلال احمر بپیوند وآموزش کمک های اولیه ببیند افزودند: برگزاری مسابقات آزاد کمک های اولیه بصورت ملی باهمکاری هلال احمرانجام پذیرد.

وی در این دیدار از همکاری های ارزشمند اداره کل جمعیت هلال احمر استان در راستای هم افزایی صمیمانه قدردانی نمود.

در ادامه این دیدار بهرامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز  با تبیین ظرفیت های آن مجموعه بویژه در حوزه های امداد و نجات، حفاظت و ایمنی در بخش های درون شهری مواردی را عنوان و نسبت به همکاری مستمر دو مجموعه ابراز تمایل نمود.

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 107276
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین