شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1403/02/05 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 257
  • - تعداد بازدیدکننده: 253
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای با فرمانده ارتش پدافند هوایی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان قم؛ سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم جهت عرض تبریک روز ارتش با امیر سرتیپ ستاد نعمت محسنی زرین فرمانده گروه پدافند قم و ارشد نظامی آجا در استان ملاقات کردند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ضمن تاکیدبرلزوم شکرگذاری برای امنیت که در سایه مجاهدات نیروهای مسلح و بصورت خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست آمده افزود: به حمدالله امروز ارتش مقتدر و خودکفا و از فناوری های نو برخوردار است و در عین دانش محوری همواره اخلاق مدار و ولایت مدار بوده است.

عرب افزود:با عنایت به تاکید و سفارش مقام معظم رهبری بر پرورش پنجه های کارآمدوعزم دولت بر ایجاد نهضت مهارت آموزی درگام دوم انقلاب و با توجه به سرعت تغییرات تکنولوژی، برنامه ریزی تقاضا محور و مبتنی برنیاز بازار اجتناب ناپذیر است و در دستور کار قرارگرفته است.

وی اضافه کرد:لازم است سربازان وظیفه به موازات بهره مندی و یادگیری دانش وفنون نظامی مجهز به مهارتهایی شوند که زمینه اشتغال آنان در آینده فراهم گردد.

در این دیدار امیر سرتیپ ستاد محسنی زرین ارشد نظامی آجا در استان قم از تعامل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و ارتش در حوزه مهارت آموزی تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این دیدار لوح تبریک و تقدیر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیم امیر سرتیپ ستاد نعمت محسنی زرین فرمانده گروه پدافند قم و ارشد نظامی آجادراستان شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 112167
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین