شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/06 - 11:15
  • - تعداد بازدید: 135
  • - تعداد بازدیدکننده: 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قم بستر و پتانسیل خوبی برای فعالیت در حوزه طلا و جواهر دارد

حجت الاسلام سیدمحمود عرب و مشاور مدیرعامل شرکت هولدینگ زرناب فعال در حوزه طلا و جواهر در استان قم دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با هدف تربیت و جذب نیروی کار ماهر در حوزه طلا وجواهر با مشاور مدیرعامل شرکت هولدینگ زرناب قم دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعلام کرد: آموزش‌های مهارتی موتور محرکه اقتصاد، صنعت و هنر در هر جامعه‌ای هستند. اگر این موتور محرکه بتواند به‌خوبی انجام وظیفه کند وضعیت بازار کار نیز به ثبات لازم دست خواهد یافت.
عرب افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد زمانی محقق خواهد شد که دولت و سازمان‌های خصوصی، اطلاعات کاملی را از نیازهای بازار و صنایع مختلف داشته باشند لذا از این رو ارتباط این اداره کل با صنعت استان بیش از پیش شده است.

وی در ادامه یکی از نکاتی که در تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد باید مورد توجه مسئولان و سیاست‌گذاران قرار گیرد را، شناسایی نیازهای بومی در منطقه بیان کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد یک فعالیت درازمدت است که نتیجه آن را میتوان در آینده مشاهده کرد.

عرب ادامه داد: برای تربیت نیروی کار ماهر باید بخش دولتی و سازمان‌های خصوصی با یکدیگر مشارکت کنند تا نیروی انسانی ماهر مولد باشد و نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصاد استان و همچنین راهبری صنایع مختلف را برعهده گیرد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101643
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین