شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/20 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 229
  • - تعداد بازدیدکننده: 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم با نمایندگان مربیان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم طی نشستی صمیمی با نمایندگان مربیان مراکزآموزش فنی وحرفه ای استان ضمن استماع سخنان ودرخواست های ایشان به تبیین سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، سیدمحمود عرب در راستای ایجاد محیط صمیمانه و ارتباط رویارو، با نمایندگان مربیان مراکز آموزشی دیدار وگفتگو نمود.

عرب ضمن خیر مقدم، و قدردانی از تلاش های مربیان گفت:با توجه به اینکه مربیان مراکز دارای ظرفیتهای علمی و تخصصی و مهارتی بسیار بالایی هستند، بایستی با تلاش همه جانبه از حوزه مربیان و همکاران مرکز از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده و بهره برداری را نمود.

وی در این نشست در زمینه قراردادهای آموزشی،تبصره75، مشاوره، در آمدزایی، فعالیت مربیان در زمینه استاندارد نویسی، برگزاری جلسه های هم اندیشی در مراکز و... مطالب مبسوطی بیان نمودند.

در ادامه این نشست صمیمی نمایندگان مربیان مسائل و مشکلات خود را در حوزه های آموزش، انگیزش و رفاهی حضور مدیرکل محترم بیان کرده و ایشان هم جهت رفع مشکلات قول مساعد دادند تا با تشکیل جلسات و کارگروه های مختلف و با دعوت از نمایندگان مربیان در این جلسات درجهت رفع کلی مشکلات و مسائل درخواستی اقدامات موثر صورت پذیرد.

در پایان این جلسه نمایندگان مربیان ازتشکیل این جلسه با حضور مدیرکل و لمس مسائل و مشکلات و رسیدگی به موارد درخواستی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت حق برای ایشان آرزوی توفیق خدمت و موفقیت نمودند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 102188
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین