شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/03 - 09:54
  • - تعداد بازدید: 403
  • - تعداد بازدیدکننده: 389
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی استان قم خبر داد:

همکاری آموزشی با شرکت ایران انشعاب سازنده کنتورهای آب

در راستای رسالت و سیاست گذاریهای سازمان آموزش فنی وحرفه ای در توسعه همکاریهای آموزشی با صنایع و بنگاههای اقتصادی و ایجاد مراکز جوار وبین کار گاهی صورت گرفت.   
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ جلسه مشترک رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی اداره کل با شرکت تولیدی ایران انشعاب، تولید کننده کنتورهای آب، در محل شرکت برگزار گردید.
 در این دیدار خلیلی رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد ومشارکتهای مردمی، ضمن برشمردن معضلات بیکاری و کمبود نیروی فنی و نیاز به آموزشهای فنی وحرفه ای ، با همکاری بنگاههای اقتصادی ، پیشنهاد ایجاد مرکز جوار/بین کارگاهی را ارائه کردند که با موافقت مهندس پیشوایی مدیر شرکت ایران انشعاب همراه گردید.       
پیشوایی افزود: کمبود نیروی انسانی در حرفه ی تزریق پلاستیک با توجه به صنایع موجود استان محسوس است. 
خلیلی افزود: در توافق اولیه با شرکت ایران انشعبا مقرر گردید: در معرفی نیروی کار آموزش دیده و بیمه بیکاری اداره کل با شرکت همکاری نماید و ضمناً مقرر گردید با عقدتفاهم نامه همکاری سه جانبه ،امکان استفاده خانواده های کارگران و پرسنل شرکت از تخفیف شهریه دوره های آموزشی در آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد فراهم گردد.
لازم به توضیح است شرکت مذکور حداقل دارای 12نفر نیروی فعال در بخش تولید است که یک سوم آنها را بانوان تشکیل می دهند و چندین شرکت در ساخت قطعات با شرکت همکاری می نمایند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101436
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین