شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/29 - 08:23
  • - تعداد بازدید: 412
  • - تعداد بازدیدکننده: 409
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام حضرت امام حسین علیه السلام را به همه حق طلبان و آزادگان جهان وشیعیان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السّلام على الْحسیْن و على علىّ بْن الْحسیْن و على اوْلاد الْحسیْن وعلى اصْحاب الْحسیْن

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاکدل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند و فلسفه زندگی همراه با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق و تلاش برای اصلاح انحرافات را معنا بخشیدند.

اگرچه قرن ها از حادثه کربلا میگذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته ‌ی پیام کربلاست، واقعیتی که موجب گشته تا مجالس ماتم حسینی هرساله پر شورتر و پر محتواتر و با شکوه تراز قبل برگزار شده و عشق و محبت و ارادت خاص مردم به اباعبدالله الحسین علیه السلام بیش از گذشته شود.

 اینجانب ایام سوگواری و حزن و اندوه حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفای آن امام همام و فرارسیدن ایام‌الله تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السلام را به همه احرار و آزادگان جهان، مردم مومن ایران اسلامی تسلیت می گویم، و از آستان خداوند سبحان، قبولی عزاداری های همه سوگواران حسینی را مسالت دارم.

سیدمحمود عرب

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 102572
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین