شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403
  • 1402/04/03 - 08:04
  • - تعداد بازدید: 131
  • - تعداد بازدیدکننده: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

یکی از دغدغه های سند توسعه اشتغال و مهارت استان تعیین نقش متولیان آموزش های مهارتی است

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری قم و رئیس گروه کاری مهارت و آموزش استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب در دیدار با ابوالفضل شهیدی مهر مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری قم و رئیس گروه کاری مهارت و آموزش استان، ضمن تشریح رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف جامعه، به نقش مهم تهیه سند پیشنهادی توسعه اشتغال و مهارت استان پرداخت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد: آموزش های مهارتی با توجه به رشد سریع تکنولوژی باید مبتنی بر نیاز بازار و به روز باشد، که این امر با تقویت اعضای گروه کاری مهارت و آموزش استان میسور میگردد.

عرب در ادامه اظهار داشت: تدوین سند پیشنهادی توسعه اشتغال و مهارت استان و تهیه پیش نویس طرح ایجاد شهرک مهارت آموزی با رویکرد و توسعه مشاغل نوظهور از برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم می باشد.

در ادامه این دیدار شهیدی مهر با عنوان اینکه گروه کاری مهارت و آموزش استان یکی از کارگروه های مهم در اشتغال و رصد آن است افزود: نیاز به نقشه راه برای توسعه مهارت آموزی و تعیین تکلیف برای تمام نقش آفرینان و شرکای اجتماعی از مهم ترین اهداف این کارگروه است.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 101408
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین