شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403

  • 1402/12/22 - 09:05
  • - تعداد بازدید: 276
  • - تعداد بازدیدکننده: 275
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه شورای فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم

#برگزاری #جلسه# شورای# فرهنگی# اداره کل #آموزش# فنی و حرفه ای# قم #در#اسفند# سال# 1402

جلسه شورای فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود عرب مدیرکل و با حضور اعضای شورا در محل اتاق جلسات اداره کل پیرامون قرآن کریم، وبرنامه های فرهنگی، دستورالعمل های عفاف و حجاب، برپایی هرچه با شکوه تر مراسم  اقامه نماز، ماه مبارک رمضان و برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛
سیدمحمود عرب رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی اداره کل گفت: با توجه به اهداف و مأموریت‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان درامر مهارت‌ آموزی اقشار مختلف جامعه، ضروری است که در کنار آموزش مهارت‌های تخصصی به مهارت فرهنگی و جنبه‌های اجتماعی آن نیز به نحو مطلوب توجه شود.
عرب اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهارت آموزی پایدار، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مشارکت‌پذیری و کار گروهی، ترویج و ارتقای اخلاق حرفه‌ای و فرهنگ کار و تلاش، معرفی نقش و اهمیت آموزش های مهارتی در اشتغال و بهره وری جامعه و ارتقای روحیه نشاط، همدلی و مهرورزی بین کارکنان از اهداف این شورای فرهنگی و اجتماعی است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان داشت :دامنه مسائل فرهنگی بسیار گسترده بوده و برای اثر بخشی برنامه ها بایستی همه افراد صاحب نظر دخیل باشند تا به نتایج تاثیرگذاری برسیم.

 روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم
https://eitaa.com/qomtvto/893
qom.irantvto.ir/ZZ1C

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 111321
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین