شعار سال
چهارشنبه 02 آبان 1403

  • 1403/07/24 - 13:10
  • - تعداد بازدید: 52
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با مدیرموسسه وصال شیرین استان قم درراستای ارائه آموزشهای مهارتی در موسسات خیریه

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با مدیرموسسه وصال شیرین استان قم درراستای ارائه آموزشهای مهارتی در موسسات خیریه دیدارو گفتگو کرد. مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای در این دیدار ضمن برشمردن آموزشهای فنی وحرفه ای بعنوان شاهراهی در مسیر کارآفرینی، اشتغالزائی و کاهش آسیب های اجتماعی، افزود که این آموزشها جهت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار،سکونتگاههای غیر رسمی، زندانها و صنایع و صنوف در حال حاضر توسط مربیان مجرب وبا نظارت کامل بر حسن اجرای آموزشها از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و این اداره کل درحال برگزاری میباشد.

عرب در ادامه نسبت به ایجاد یک تعامل دوسویه با موسسه وصال شیرین استان ابراز خرسندی نموده و آمادگی خود و مجموعه را نسبت به ارائه آموزشهای مهارتی در موسسات خیریه سطح استان اعلام نمود .

عرب با بیان اینکه با انجام یک نیازسنجی منسجم میتوان جامعه هدف متشکل از خانواده های تحت پوشش خانه خیرین را به آموزشهای مهارتی به سمت یک اشتغال پایدار سوق داد.

در ادامه این نشست سرکارخانم حقیقت نژاد ضمن تقدیر از تلاشهای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان در راستای کاهش نرخ بیکاری در سطح استان به معرفی ماموریتها و دستاوردهای خود پرداخته و خواستار اولویت دادن به افراد معرفی شده از سوی موسسه خیریه جهت شرکت در دوره ها و نیز سوق دادن آموزشهای جامعه هدف به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده ی تحت پوشش مؤسسات خیریه شدند.

در پایان مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان دو مجموعه نیاز سنجی های لازم آموزشی در جامعه هدف مورد نظر را انجام و طی تفاهم نامه ای مشترک همکاریهای خود را آغاز نمایند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار عمومی,معرفی اداره کل,اخبار ویژه اسلاید بزرگ,مطالب,اخبار اسلاید کوچک,اطلاعیه های مهم,مهارت در رسانه
  • کد خبر : 116651
کلمات کلیدی
علی اصغر کاوسی
خبرنگار

علی اصغر کاوسی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب
گفتگو انلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین